blog kay & yana: sHoWdoWn 2010

sHoWdoWn 2010

15 July 2010
malam tadi tgk final showdown 2010... ada tiga crew yg berjaya ke final daripada 12 crew,... 3 crew tu adalah wakaka, giler battle, floor fever... ketiga-ketiga nye sgt sgt sgt sgt best giler dance... koreografi yg sgt mantap dan penari-penarinye yg sgt berani... b boys kot... papepun mlm final memang best dengan peminat-peminat b boys yg sgt teruja. selain tu, final showdown mempersembahkan beberape persembahan.. ade yg best dan ade yg ala ala nk best tp tak best.. hehehe.. bukan pe.. cthnye persembahan nyanyian oleh tomok.. suara die tak menonjol sgt malam tuh mungkin sebab jeritan penonton yg ramai dan kuat sgt menyebabkan suara tomok tenggelam... papepun tomok da cube yg terbaik malam tu... so, pemenang bg showdown malam tu jatuh kepada wakaka.. memang da agak da sebab undian that crew mmg tinggi.. so aku ade beberape komen utk setiap crew... komen sje2 hanya sebagai penonton di rumah... hehehehe...




- koreografi nye sgt menarik...
- tarian yg pertama berunsurkan toys story... very interesting dan sgt2 kreatif...
- pergerakan yg sgt sharp..
- pandai memilih lagu yg power.. so tarian pun jd power...
-tp syg, die terkeluar dan mendapat tempat ketiga....
- papepun aku rasa floor fever bleh dapat tmpat yg kedua... =)



- aku memang sgt suke giller battle crew
- koreografi nye tersangat kreatif
- dieorang berani untuk membuat sesuatu stunt or dance
- bak kata joe flizow,,,"korang memang giler la"
- aku suke lagu yg dieorang pilih..sgt sgt sgt sesuai dengan b boys
- aku rasa dieorang boleh dapat juara sebab dieorang lg better than others....
- bile mereka buat dance aku tak dapat kelipkan mata langsung.. just wow wow wow...
- but unfortunately, gbc kalah d tgn pengundi-pengundi wakaka



- bg aku malam final tuh wakaka tak berape menonjol..
- tp still lg mempersembahkan dance yg sgt unique dan interesting to show...
- tarian tak berape nk sharp like FF & GBC...
- wakaka punye kelebihan tersendiri yg mungkin aku tak berape nk nampak..
- they creative and smart
- they know how to tacke the audience...
-so, they maybe deserve to won the showdown 2010..
- apepun, congrates to wakaka crew...hopefully u all will always success....



No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign