blog kay & yana: Cuti Hari Raya

Cuti Hari Raya

24 July 2014
Esok last day aku kerja lepastu cuti hari raya... Yahooo.... Sekarang ni pun mood dah kelaut dah nak g kerja... Kat office aku ni selalunya awal puasa pentadbiran dah keluarkan borang untuk mohon cuti hari raya... Perancangan awal katanya... Tapi aku tengok Rabu, Khamis, Jumaat tu memang tutup kedaila office aku... Boleh dikatakan semua staff akan bercuti pada minggu tu.. huhuhu... Kalau ada yang kerja pun bukan non-muslim... Aku start cuti hari Rabu dan akan mula bekerja pada hari Selasa... Seronoknya bila cuti nih... Tak sabar nak blek kampung... I'm really really home sick dah nih.. Jasad kat sini tapi hati dah ada kat kampung dengan mama baba semua... Rindu sangat... Korang cuti lama ke..? Sepanjang aku cuti aku memang tak updated blog... alangkan tak cuti pun blog ni tak berupdated khennn..... sabo jelah... Selamat bercuti u olls.... Yang mana cuti awal tu semoga selamat sampai ke destinasi... Kita jumpa hari Selasa 5.8.2014 ye kawan-kawan...? Insha Allah kalau dipanjangkan umur..AMIN...


4 comments:

  1. Seronoknya cuti lamaaa...Selamat bercuti Yana..hati-hati balik kampung nanti..aida pon esok last day ekrja lepas tu jumpa isnin lagi satu..Seronoknyaa cuti panjang!!heheee

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya yana..
    maaf zahir batin ye :)

    ReplyDelete
  3. Cuti 9hari..start sabtu sampai ahad depan... :-)
    Salam aidilfitri, maaf zahir btin...

    ReplyDelete
  4. Lya baru masuk.keje arini.. cepat j masa bjln.. huhu

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign