blog kay & yana: S.I.B.U.K

S.I.B.U.K

28 February 2012
Salam u all,

Agak susah untuk aku tunaikan azam aku tahun nih... dah lama aku menyepikan diri dari updated mai lurve ni kan.. Azam aku untuk tahun ni mudah je
untuk sentiasa updated blog
ingatkan bile aku dah tak menanggung tugas orang lain aku akan punye banyak masa untuk ngadap blog kesayangan aku nih.. tp tup tup aku diarahkan untuk menanggung tugas orang lain lagi...
tapi kali ini agak berat juga sebab aku jaga the whole seksyen...
kalau sebelum ni aku jaga seksyen aku dan pengarah jer...
tapi tetibe aku dapat arahan untuk menanggung tugas PA lain
so aku adalah "SYP".. tau ke syp tu stand for??? hehehe.. Saya Yang Menurut Perintah.. 
bila kita adalah SYP kita akan menurut sahaja arahan yang diberi..
kadang kala aku mengeluh juga... sangat penat bila kita menanggung tugas orang ni. sebab satunya.. 
keje hakiki kita memang sedia agak banyak.. then ditambah dengan keje orang lain  mungkin memerlukan 'SUPER P.A' untuk laksanakan keje keje ni dengan cemerlang...


- surat surat yang perlu aku rekod.. lenguh jari jemari halus ku rekod surat.. fuhhh!

i wish if i have more energy right now.. hampir 2 bulan aku menanggung tugas di sini..mula mula memang agak serabut dan kelam kabut.. lebih banyak mengeluh dan complaint... (kesian jugak kat officer sbb terpaksa dgr bebelan aku).. that time maybe aku belum betul2 ikhlas menerima job ni.. that why keje agak messy. but lama lama it's become smooth.. i can handle it.. the whole seksyen now.. actually not the whole lah.. sbb officer kat seksyen aku dan seksyen yang menanggung ni agak understanding.. ada benda yang dieorang boleh buat sendiri tak perlu tunggu tindakan dari aku.. so, ia meringankan sikit beban aku.. thanks to all my officer... u all are the best... 

so, kalau aku tak dapat datang blog korang, tak dapat updated citer citer terkini hiburan sensasi aku menyusun 10 jari memohon kemaafan.. cheewaahh dah macam hari raya pulak.. mohon maafkan saya yerk... ok then.. see u next entry.. 


-sekian-

5 comments:

  1. takperlah..
    nak tak nak kerja kena buat jugakkan..
    macam cute mum gak..
    kadang2 pening bila tang wat tender..

    ReplyDelete
  2. memang la kan..kalo time bz,,nak update pon xsempat!!! sabar ye yana..insyaALLAH nanti2 settle la keje tu kang

    ReplyDelete
  3. ko buat slowlylah.mmg kekadang tugasnie tak leh lari dah..update blogtuh perlahan2 pun takper.jangan 1tahun sudahler tak berupdate

    ReplyDelete
  4. dalam bz-bz pun masih curi masa utk berblog.
    itu akak la ;)

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign