blog kay & yana: Singapore vs Malaysia ...

Singapore vs Malaysia ...

26 July 2011

aku ni bukanlah fanatic bola... tp kalau dah start tengok dieorang main mmg susah nak bangun dari tempat duduk... walaupun tak paham, tp bile bola gol jerit jugak golnye.. game-game sebelum ni tak berkesempatan nak tgk sebab tak tau pun channel brp... pkul brp.. ade ke tak live kt tv.. hehehe.. ni pun adik aku dtg die yg bukak astro nadi arena.. aku rasa aku tak pernah pun bukak channel tuh... kay kan sekarang busy ngn futsall die.. ngn rukun tetangga die ngn badminton die.. nak upkan body la agaknye... so game yang Singapore vs Malaysia, dapatla aku tengok dan kenal sikit-sikit player Malaysia ni.. kalau tak orang cite nganga mulut jelah dengar... so, aku kenallah muka Safeq Rahim, erm.. sapa lagi.. Safee Sali memang dah kenal dah.. arghhh lupa dah nama budak-budak tu.. biarlah.. yang penting aku puas hati jugak cara mereka bermain.. nampak sangat mereka berusaha sedaya yang boleh untuk menjaringkan gol. yelah ,kita pun main kat tempat orang. so, kenelah ada tata susila.. rumput pun rumput tipu.. hehehehe.. tapi yang paling buat rakyat Malaysia frust bile Safiq Rahim dikenakan kad merah.. hua hua hua.. nak buat macam mana... secara tak sengaja Safiq Rahim telah tertendang perut pihak lawan... nasib la tu... aku harap game khamis ni Malaysia vs Singapore di Stadium Bukit Jalil bisa buat negara Singa tu takut akan Harimau Malaya dari Malaysia... Good Luck and All The Best Team Malaysia ..

- beginilah keadaan anak dan papanya yang sedang khusyuk menonton bola sepak... sila abaikan kain-kain baju di belakang ye...sedang cuba sedaya upaya untuk melipatnya.
  
 - yeay...!!!!!!!!! goal !!!!!!!! rayyan danish tersenyum bangga menjadi rakyat Malaysia 


Sekian....

4 comments:

  1. yana..tiket dh start jual dh arini..
    if nk g tgk live..cepat2 la beli..if tak rugi...huhuhuh..

    ReplyDelete
  2. mase time game tuh kan akak saaangat tak puas hati dengan penjaga gol die. sangat la pemalas nak kejar n tangkap bola

    giler frust haku okeh. Nasib baik ade papairfan boleh main bola same2 ngan die lepas tu haa eh? hahahaha :p

    ReplyDelete
  3. gudlcuk harimauuuu malaya..jom tengok ramai2 kamis nii

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign