blog kay & yana: I Love Nuffnang...

I Love Nuffnang...

21 July 2011
Memandangkan aku dah lama tak aktif berblogging, makanya blog kayyana85.blogspot.com dah jadi sawang dah.. hahahaha.. bile bukak2 je pagi ni tgk ada 3 iklan yang berbeza.. wow!!! jarang beno nuffnang nak bagi 3 iklan yang berbeza dalam masa yang sama.. terasa meriah pulak blog aku nih.. hehehe.. tulah sebabnya saya sayangggg nuffnang.. walaupun tak update blog dalam jangka masa yang lama tapi nuffnang tetap bg iklan ngn buffered earning utk aku... tocey tocey nuffnang... tak sia-sia aku setia pada yang satu.. ceewaaahhh.. 



 aku rasa dah lama giler tak dapat iklan yg byk2 mcm tu... hehehe.. 
LOL

4 comments:

  1. @Mama Zharfan takpe sis.. nnt2 adala tu rezeki sis.. dont worry k..

    ReplyDelete
  2. @eB ezrin eB. ada tu.. mesti ade punye.. tp kene sabarla kot..

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign