blog kay & yana: sikit sikit nak nangis... sikit sikit nak merajuk

sikit sikit nak nangis... sikit sikit nak merajuk

21 July 2011
Sekarang ni rayyan danish dah makin besar.. makin byklah perangai-perangai die yang menguji kesabaran aku dan kay... nak marah tak sampai hati.. kalau tahan kang memakan diri... hahah... tp kengkadang tu termarah la jugak tandanya "NO, U CANNOT DO THIS"... sambil membesarkan mata ala2 pontianak harum sundal malam tuh... huhuhu... bile buat sekali tak jalan jugak budak... memang la tak makan saman.. alahai.. erm.. marah lagi... "AIPPPP!!!" sambil tgn tu ala pukul nyamuk kt peha die... brulah die mule cebik cebikkan bibir die.. air mata pun mulalah bergenang.... ok2... dah berjaya.. "BIASA LG DIE EA"... abes je ayat tu.. terus meraung... hahahaha... ape lagi.. melelehlah air mata anak bujang kesayangan aku nih... erm.. nangis sikit-sikit udah.. kang dengan aku aku sekali meraung ke... sian pulak tgk die nangis.. tak sampai at aku pun pujuklah.. eh eh eh.. merajuk sampai meniarap kt atas tilam.... sikit sikit nak nangis sikit sikit nak merajuk... erm.. sah anak manja... ape pon tak boleh...

 - hah ni amek mood nak nangis... 

- dah start dah... 

 - sianla die.. meleleh leleh air mata ngn hingus tuh.. meh mama pujuk meh sayang... 

 - bila nak pujuk taknak.. merajukla tuh.. tu yg tekop muka kt bantal tuh..

- dah-dah jangan nangis ea... danish kan nak jadi hero mana leh nangis...mama main-main je.. 

kadang-kadang die takde buat salah papepun... aku je sje suke2 nak tgk die nangis.. kay selalu marah aku.. die ckp die tak sampai at nak buat danish nangis.. aku pun tak sampai ati... tp sekali sekala kite buat die nangis ape salahnye kan kan kan (pannggg!! sengal punye mak) hehehe.. tp aku lg suke tgk die happy.. gembira.. ketawa.. sihat.. semoga Allah sentiasa lindungi die.. amin..


2 comments:

  1. hahahaha tang tekup muke kat bantal tu tak menahan, dalam hati ade taman botani okeh.

    akak pun gomar gak menyakat irfan sampai nanges. syiokkk ooooo akekekeke

    ReplyDelete
  2. @MAPPIAU kite sme2 mak yg jahat ye kak d.

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign