blog kay & yana: MAHARAJA LAWAK MINGGU KEDUA

MAHARAJA LAWAK MINGGU KEDUA

11 April 2011
Assalamualaikum...
MaharajaLawak minggu kedua dimulakan dengan persembahan Usop Wilcha.. Gamat dibuatnye.... minggu ni jugak minggu terakhir Maharaja Lawak di tayangkan di astro PRIMA sebab lepas ni Maharaja Lawak akan ditayangkan secara LIVE di astro WARNA... so sesape nak tgk kenelah melanggan astro WARNA... pandai astro buat strategi kan kan kan... ok. mcm biasa lah.. aku mmg takleh klu tak tgk Maharaja Lawak nih... erm... mcm entry aku sebelum ni.. aku komen sbb aku adalah penonton dan peminat Maharaja Lawak.. harap takde yg terasa kan... aku komen mne yg aku ingat je lah persembahan die.. 

XN3 - kumpulan pertama yg membuat persembahan... dieorang buat cerita antu... agak kurang kelakar... tp nampak yg dieorang cube buat yg terbaik tp tak berjaya... 

JIHAN - Jihan memberi persembahan dengan penuh semangat.. keluar dengan cara ala-ala model tp still lg lawak... Jihan ada bakat lawaknye.. cume aku rasa lawak kali ni kurang skit dr minggu pertama... tp aku still rasa Jihan tak sepatutnye ada di top bottom 3..

AMIR - ingat kan die dah tarik diri rupe-rupenye die masih bersemangat utk membuat persembahan.. kali ni persembahannya more better than last week lah... still tak lawak.. msh byk kurang amir nih... aku setuju sgt la komen juri... die ckp terlalu laju dan terlalu susah penonton nak catch up ape yg die cube lawakkan.. minggu ni die byk sgt meminta respon penonton... yelah..main teka teki kan...

ALEX - persembahannye biasa2 je.. die terlalu byk idea utk di kongsikan... ok2 je... takdelah teruk sgt.. tp yg kelakarnye bile die ckp loghat perak... hehehe... yg tu mmg kelakar.. tak sangka die dr sabah bleh ckp mcmtuh... 

R2 - persembahan R2 mmg best.. cerita nye kemas je.. penuh dgn lawak... tp nampaknye macam hanya seorang je yg buat lawak.. papepun R2 tetap lawak

JOZAN- ramai yg menantikan persembahan dr JOZAN nih.. kali ni mmg sgt sgt sgt lawak tp......... lawaknye lawak recycle... lawak yg dieorang dah pernah buat masa dieorang jd hos raja lawak... so, bile nak gelak tu rasanye dah tau jalan citernye... cume Johan masih lg lawak bile buat watak Yusof Haslam... Zizan.. macam kurang menyerlah jerk.. dieorang ni btul2 kene kerja keras... sbb ramai giler yg menaruh harapan dieorang ni menang.. bg aku dieorang kene cr lawak yg baru.. bukan recycle lawak yg dieorang pernah buat satu tika dulu...

MAN - kali ni Man agak mengecewakan.. aku sendiri tak paham ape yg die cube sampaikan.. ape yg die cube buat.. mmg takleh nk gelak pun sbb dah tak paham kan... mungkin die dah ilang idea kot..

JAMBU- JAMBU is the best la malam tu... persembahan dieorang mmg best.. takleh nk ckp pe lah.. gelak je... lakonan dieorang mmg buat penonton pecah perut.... dr stat sampai abes.. jalan citer nye amat jelas dan ape yg kuar dr mulut Yus di luar jangkaan kite... bile die ckp lain dr ape yg kite pk mmg jd lawak.. 

BALAS - erm.. kali ni Balas buat citer pasal orang Indonesia.. erm.. biasa-biasa je.. takdela lawak mne pun.. tp masih lg ok dan ada part-part yg boleh buat kite gelak..

WAI - WAI... aku rasa silap besar kot dieorang ni bergabung sbb mmg tak nampak chemistry antara Idlan,Wan dan Acai... tak tau mne silapnye.. tp ape yg dieorang buat mmg tak lawak...

SEPAH - sempoi.... group yg sempoi tp lawak giler.. citer di penjara... hahaha.. mmg best.. mmg lawak.. 

NABIL - Nabil peserta terakhir yg buat persembahan.. die sambung citer die yg minggu lepas tak kesampaian... hahaha.. bleh pulak kan.. mcm citer bersiri dah.. tp Nabil mmg tak dapat dinafikan.. mamat tu mmg pandai wat lawak...

So, top 5 bg aku minggu ni - JAMBU, SEPAH, NABIL, JOZAN, JIHAN

siapa pulak pilihan korang??


1 comment:

  1. alaaaaa eden tak dapek nengok time tuh, takpo nanti eden terjah youtube yooooo hehehe

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign