blog kay & yana: Senarai TOP 10 Contest MamaRifqy

Senarai TOP 10 Contest MamaRifqy

07 February 2011
.... pagi-pagi lagi member aku Ct Noorytah Amir a.k.a ibu humaira dah call aku bgtau yg Mama Rifqy dah announcekan top 10 utk contestnye itu... yg aku excited tu bile die bgtau danish adalah top 10 tuh... wah!!! tak sangka.. sgt sgt sgt tak sangka... aku pun ape lagi lah.. mulelah bukak blog Mama Rifqy.. Btullah.. danish top 10 lah!!!!!!!!!!! syoknyer.. harap2 adalah rezeki danish nk menang.. hehe.. tp klu tak menang pun takpe.. dpt top 10 pun syukur alhamdulillah... thanks to mama rifqy and juri2 sekalian... nk tgk senarai penuh.. jom klik link ni 

nilah gambar danish yg aku pertaruhkan tu....


harap gambar ni dpt mencuri hati juri.. hehehe.. good luck danish... and good luck utk semua top 10..

4 comments:

  1. WAH GOOD LUCK K...eh lupe nak habaq mai ari tu teka contest top 6 yana teka betul kan, nanti email alamat k..mau pos hadiah sekali dengan yang lain punyer...HB disini

    ReplyDelete
  2. gambarnie mmg laku n danish comel sangat

    ReplyDelete
  3. @anje: TQ anje.. anje., me main2 je minta hadiah.. ahaks...

    @na: thanks dear

    @nurul : alah, bru dua laku nurul... yg lain tak laku dah.. huhuhu

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign