blog kay & yana: HARI JUMAAT YANG STRESS

HARI JUMAAT YANG STRESS

06 November 2015

Entry ni aku buat auto publish ye sebab pagi ni aku dan Kay ada Majlis Graduasi Pra Sekolah Rayyan Danish... Excited tau nak tengok anak pakai jubah amek scroll sijil tu.. ahahahaha... 

Ok.. kenapa aku kata hari ini hari Jumaat yang stress? Sebab jalan nak ke office aku ditutup sempena Formula E Championship Race Putrajaya... Aku kena lalu JPM baru sampai office aku.. Stress la nak oiii.. Selalu aku pergi office 5-8 minit sekarang dah jadi 12 minit... JPM pun jem jugak sesak jugak.. haishhh.. Suka menyusahkan orang tau... 

Kalau cuti aku banyak dah lama aku minta cuti hari ini.. Ni sebab cuti dah tak banyak kenalah catu cuti... Kenapalah suka susahkan orang... Suka kan nak suruh aku membebel di hari Jumaat yang penuh berkat ini.. Takpelah.. Suka hatilah sebab Putrajaya ni bukan aku yang punya.. 







Gambar gambar di atas aku amek semalam masa nak amek Rayyan dari sekolah.. Tengah hari yang belum lunch pun dah jem apatah lagi masa kemuncak time lunch dengan time balik nanti... Sabar jelah labu...

Cantiknya awan kan.. Rindu sangat dengan awan awan ciptaan Allah SWT ni.. Musim jerebu kita tak nampak awan tapi ia tetap ada disitu.. Semoga Allah SWT melindungi kita dari bencana dan malapetaka.. AMIN

Thank you for reading my luahan perasaan gais... hihi.. Happy Weekend u ollsss... !!

Sape yang suka tengok kereta lumba boleh datang Putrajaya 7 November 2015 (Sabtu) .. FREE je... Korang boleh tengok info kat FB Perbadanan Putrajaya okeh... 

tata..

2 comments:

  1. Bestnya nak gi majlis graduasi anak..hihi..congrats rayyan ..msti hensem.pakai jubah nnti..^_^

    ReplyDelete
  2. memang stress la kalau camtu gayanya..huhu

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign