blog kay & yana: Entry Pertama

Entry Pertama

20 January 2015

Dah nak masuk bulan 2 dah pun.. Ini entry pertama aku dalam tahun 2015... Lama menghilang kan? Entahlah.. Banyak cerita tapi nak jari jemari ni dah hilang arah untuk menari nari di atas keyboard... Aku cuba juga untuk mulakan langkah pertama aktif seperti dulu.. Punyalah malas nak updated blog sampai status di nuffnang pun dah non-glitterati... dan aku privatekan blog aku sementara waktu sebab aku rasa aku perlukan perubahan pada blog supaya perubahan itu bagi semangat untuk aku terus bercerita di sini.. diary kehidupan secara online.. gitu..

In Sya Allah.. dengan izin Allah SWT aku cuba untuk bercerita satu demi satu... banyak sebenarnya.. tp takpelah.. pelan pelan kayuh kan.. semoga tahun ini akan memberikan kite sejuta hidayah daripada Yang Maha Pencipta Alam Semesta... AMIN... Wassalam.


2 comments:

  1. Singgah sini sambil follow kak mai yee .. Jom la singgah blog shahril pulak !

    ReplyDelete
  2. welcome back yana & selamat tahun baru..
    tahun baru dengan semangat baru ye..
    y pasti perubahan tu mesti utk kebaikakan

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign