blog kay & yana: Tazkirah Jumaat :Syafaat

Tazkirah Jumaat :Syafaat

15 August 2014

Salam Jumaat


Semoga kita sama sama peroleh syafaatNYA... Aku ni tidaklah sealim mana.. tidak.. aku bukan insan yang terpilih untuk mendapat hidayahNYA... aku cuma hamba biasa yang setiap saat setiap masa membuat kesilapan... Aku cuma mencari sedikit bekalan dengan berkongsi beberapa artikel yang aku jumpa di pakcik google... Aku taknak jadi orang lain... Aku seorang yang gila gila... buat ikut suka... cakap ikut suka... perbuatan spontan aku kadang kadang aku sendiri tak sedar tapi tidak melangkah batas... Aku sedang cuba sedaya upaya aku untuk menjadi muslimin... bukan mudah untuk berubah.. Perlu masa dan aku berdoa masa aku masih panjang...  Tetapi aku bersyukur aku masih bahagia dengan nikmat dariNYA ... Alhamdulillah... AMIN...

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign