blog kay & yana: Putus Asa

Putus Asa

24 October 2013
Setelah semalam seharian aku mengadap blog aku kononnya nak tukar background bagai 
Tapi aku buat beratus ratus kali tak jadi jugak
Dah cuba tanya otai otai tutorial mengedit blog ni
Tapi jawapan tidak memberangsangkan.. hahahaha
Makanya tak jadilah aku nak ubah apa apa dah..
Jomlah buat entry lain.. 
kahkahkah

Kalau korang tau mcmmana aku nak buat background aku macam blog ni ( http://mrandmrsfarid.blogspot.com/) sila tinggalkan comment ye... kawan nak berguru.. hahaha..

1 comment:

  1. hehe...masha pun tak pandai nak megedit2 ni...hihi

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign