blog kay & yana: Wajah baru blog...

Wajah baru blog...

10 May 2013
Assalamualaikum
Salam Muhibbah


owh.. aku terlupe sesuatu.. blog aku dah berubah wajah.. yeay..!!! korang perasan tak? hahaha.. mestilah korang perasan tak? obvious giler kot... sgt la poyo kalau tak perasan.. tp bg pengunjung pertama kali of course la korang tak perasan... aku baru je ubah wajah blog aku nih... dan header sekali.. so.. aku nak minta pendapat u oll tentang wajah baru blog aku nih.. ok tak? berat tak? apepun aku sgt menghargai komen daripada u olls semua... sayang u oll ketat ketat... dan aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada kak ros yang comel lotey tu sebab sudi edit blog aku sehingga menjadi cantik jelita... nanti nak minta kak ros edit lagi la.. bile da boring dengan wajah yang lama haruslah bertukar ke wajah yang baru kan kan kan... apepun terima kasih ye kak ros.. yana puas hati sgt.. =)


kak ros ckp muke kay over sgt... biasalah.. laki ai tu kan... mmg suke hover hover dr bini die... kihkihkih.. jemputlah singgah ke blog laki aii itew yer... http://murahgerek.blogspot.com ... pada yang nak blog korang diubah wajahnye, boleh lah roger kak ros ni... die mmg sgt sgt sgt kreatif dan sgt senang deal ngn kak ros.. 


-sekian-

9 comments:

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign