blog kay & yana: Entry bertarikh

Entry bertarikh

21 May 2013
Assalamualaikum
Salam Muhibbah

aku cuma nak beritahu... kalau lepas lepas ni entry aku akan ada bertarikh.. contohnya kalau entry aku tu aku nak cerita tentang majlis akikah Aryan so aku akan tulis tarikh di atas dan cerita adalah dibawah nya... so takdela orang confius kan.. ni semua gara gara aku takde masa nak updated cerita cerita keluarga aku setiap hari.. makanya bila aku buat tarikh orang tahu lah yang cerita tu cerita dah basi tapi baru nak updated kat blog.. gituw.. hehehe.. selamat membaca ye kengkawan... (mcmlah ada cerita...)

-sekian-

3 comments:

  1. sama la..lya pon buat g2.. sbb slalu lmbat update cerita...

    ReplyDelete
  2. hehehe. besela kan. kdg tak sempat nak menaip ontime. ;)

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign