blog kay & yana: Ombak Rindu

Ombak Rindu

05 December 2011
Assalamualaikum..


Semenjak ombak irndu ni ditayangkan, sana sini cerita tentang filem ombak rindu nih... rata rata memberikan komen yang positif... Ombak rindu yang dibintangi oleh Aaron Aziz, Maya Karin, Lisa Surihani dan Bront Palarae.. Filem ini diadaptasikan daripada sebuah novel yang terkenal dari Alaf 21... dan ternyata, filem ini amat dinanti nantikan oleh semua... termasuklah kawan-kawan aku... hehehe.. bile lah agaknye aku nk tgk cite ni yerk... erm.. kay ada jugak ajak aku tgk filem ni tapi bile pkkan kelasakkan rayyan danish erm... kene pikir berkali-kalilah macam ni... tp takpe.. kalau tak dapat tgk kat wayang pun aku akan beli vcd die nanti.. hehehe.. bleh tgk byk byk byk kali... ye tak?? oklah.. kalau korang dah tgk filem tu bolehlah komen kat sini... nak jugak tau ape pendapat korang tentang filem tuh... kalau ikut dari pembacaan novel, aku rasa mmg best gile.. sementara tu jom layan gambar2 dari filem Ombak Rindu ok..


Lirik Lagu Ombak Rindu–Hafiz/Adira

Adira :
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Hafiz :
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Adira:
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hafiz & Adira :
Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Adira:
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Hafiz:
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

note: dulu ms anak dara aku selalu baca novel dari Alaf 21 ni.. mmg layan habis citer die.. tp sekarang ni bukan zaman hobi membaca novel lg dah.. sbb dok layan Rayyan Danish je.. hehehe

12 comments:

  1. kite pon tak tengok pon lagi cter ni.panggungnya jauh sgt le..jenuh nak pegi smata tengok wayang

    ReplyDelete
  2. tapi dalam cite ni depa takdak ka yang pandai pakaikan tudung si maya tu? huhuhu....

    ReplyDelete
  3. yana...ktorg dh tengok mse hari 1st tayangan tue...mmg best :P:))

    ReplyDelete
  4. akupun tgk mcm sedapjer citer nie.tapi kalau nak tgk wayang idak ler...hura hara jdinya=)

    ReplyDelete
  5. @mama rifQy na kalau nak tgk wayang kat mana ek?? takpelah nnti beli vcd je.. hehehe

    ReplyDelete
  6. @MRS. K mungkin nak nampakkan kekampungan izzah dalam citer tu kot mrs kay.. hehehe

    ReplyDelete
  7. @zur tau.. isk isk isk.. korang pergi masa yana takde kan kan kan.. hehehehe... salina mesti nangis kan

    ReplyDelete
  8. @wan nurul hezrina tulah.. kalau kite gamaknye mmg dok berkejaran ngn anak je lah nurul

    ReplyDelete
  9. @eB ezrin target dieorang mesti lebih byk dr lagenda budak setan kan eB..

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign