blog kay & yana: ..... no hard feeling....

..... no hard feeling....

25 August 2009
... erm... tak tau nk stat kat ner? lately nih, aku cpt sgt kcik at ngn hubby,,, pdhal hubby takde pun wat pape kat aku... kdg2 sian tgk hubby kene layan karenah aku.. knp ek..? adekah sbb aku da sarat pregnant 9 bulan...? kdg2 aku rasa aku ni cume ikut perasaan je.. sebab dulu aku tak cmni pun... tp majalah PA & MA ade ckp, emosi ibu mengandung memang cepat sensitif... tp aku ni sensitif ngn laki aku benda-benda yg mengarut jer...

aku bukan aper... maybe nk PERHATIAN YANG LEBIH kot.... EXTRA VAGANZA punye perhatian... bile die lmbt bls msg aku, aku mulalah nk ngamuk....(lmbt tau bukan tak balas langsung) bile die tak call aku, aku mulelah nk melenting.. (padahal tau die bz kat opis tu) bile die tak angkat call aku, aku mulelah nak melalak... (padahal lepas tu die akan call aku blek) hai.. aku tau si suami ni tgh bz sekarang ni.. kene wat report kuarters.. kene bukak tender la... kene siapkan report outstation.. sian nye suami aku...

tp yg bestnye bile blek umah, perhatian die kat aku memang lebih2 extra vaganza... layan mcm puteri.. bak kata pepatah org lama.. bagai menatang minyak yg penuh...? hehehe... tp kat luar umah pun aku nk mcmtu gak.. bleh ker? demand tak agak2...? kdg2 terasa ngegade gak aku nih kan kan kan.. ngegade yang amat sgt... tp nk wat cmner... emosi tak stabil ketika ni...kdg2 sian tgk laki aku kene layan aku yg mcm budak2 ni.. si suami ni sabar je tnpa sebarang keluhan... terus pujuk n memujuk... alahai... die tak pernah marah2 aku sebab wat perangai mcm budak2 nih.. tu yg wat aku lg lah serba salah ngn die.. tiap2 malam aku minta ampun.. erm.. sorry syg.. perangai tu tak sengaja

saat ni aku bleh bersalin BILE-BILE MASA je... tak kire tempat n keadaan.. so, klu ape2 jadi kat aku di luar umah....mcmne nk btau si suami klu si suami bz sgt... erm.. klu lah ape2 jd kat aku... erm... minta2 takde ape la jd kat aku n baby kan... so, kesimpulannyer, aku cume berdebar setiap masa n perlukan seseorang utk melegakan debaran ini... dan seseorang tu adelah en suami ku... syg, jgn mrh ea.. ayg pun tak tau nape ayg mcmni.. sian abg.. msti fenin kan layan ayg sekarang nih... hehehe... syg abg.. tima kasih sebab layan ayg yg ngegade nih hah.. heheheh...

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign