blog kay & yana: ....baby ku....

....baby ku....

24 August 2009
24 Ogos 2009, Isnin

Arini aku g check up utk 37 minggu.. Nurse check baby kami da turun da... nurse tu cakap mcm ni "anak awk da turun da nih... da lock da kat sni ni" sambil menekan-nekan rahim a.k.a. ari2 ku.... erm.. tak sakit tp... takut je lebih.. so die byk pesan kene alert ngn tanda-tanda nak bersalin... huhuhu... bgus gak nurse nih.. die ade ajar cara2 bernafas semasa kontraksi berlaku... so, sng citer kene dgr arahan sambil dibantu oleh husband...

doa aku : "Permudahkan utk ku melahirkan anak sulung ku ini dan jauhkanlah segala masalah ketika ku melahirkannya...."

perasaan aku : sangat excited n berdebar... dalam masa yang sama sangat takut.. doa dan yakin je la kan... hehehe...

harapan aku : semoga aku selamat melahirkan anak kami dan kuat melawan sakitnya... yg penting aku mau suamiku disisiku ketika saat melahirkan baby kami... =)

3 comments:

  1. insyaallah 1 sept nih kuo la bby tuh..heheh..

    ReplyDelete
  2. insya Allah everything will be okies dear..
    doa byk byk yaaa...
    tak sabar mau tgk yanakay's baby.....hihih

    ReplyDelete
  3. u'l be fine dear insyaAllah..x sabar nk jenguk yana n baby bersalin..

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign