blog kay & yana: 22 & 23 Ogos 2009

22 & 23 Ogos 2009

25 August 2009
msih ade story blum distorykan.. aktiviti kami suami isteri pada 22 & 23 Ogos 2009...

22 Ogos 2009 (Sabtu)

- bgun sahur ngn hubby... pastu die dok main game PS2, aku dok bantai tdo.. rasanye lepas subuh bru hubby tdo kot.... bgun2 je da dkt kul 11 lebih... hua hua hua..

- hubby ajak kemas umah.. so, saya yang menurut perintah je lah kan... ni antara keje2 kami berdua..

* keje yg en Suami buat....
- basuh baju
- vakum ruang tamu, dapur, bilik-bilik tdo
- basuh toilet depan dan bilik kami


* keje yang aku buat....
- basuh pinggan
- kemas dapur
- jemur baju
- lap kabinet tv....

hah.. byk lg keje aku rupenyer... hehehe.. jgn mrh ea syg.. guro jer...

- pastu kami buka di village view bangi...
- blek umah lepak je mcm biasa...
- agak malam sikit en suami ajak aku g uptown cheras, jalan-jalan cuci mata....


23 Ogos 2009

- sahur bersama en suami
- bangun kul 10 ++ sebab nak g amek opah kat KLIA
- g amek opah n terus antar die kat pudu sebab die ckp nk blek aritu gak
- lepas g antar opah, g jalan2 kat balakong, cuci mata tgk sportrim kete... erm.. ni en suami yg ajak... ikut je.. sebab memang suke jalan ngn en suami
- blek umah n sambung tdo...
- hubby kejut aku bgun tdo sebab da nak buka... buka kat luar la jawabnyer,, kali ni buka kat.... sup gearbox kat bangi gak...
- lepas buka, jalan2 kat putrajaya...
- blek umah n terusla gsok bju serta msak nasi utk sahur.... =)

itu sahaja aktiviti kami yang agak santai.. maklumla bulan pose..

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign