blog kay & yana: Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat Hari Raya Aidilfitri

29 July 2015

Masih sayang dengan blog ni.. Sayangnya tak cukup masa nak updated. Maklumlah bz memanjang kononnya.. busy jaga anak busy jaga laki busy jaga rumah.. eh.. hihi.. Ok, masih dalam bulan Syawal kan... Selamat Hari Raya korang.. Minta ampun minta maaf kalau ada salah silap tersalah bicara sepanjang aku berblog ni... Andai kata ada tulisan aku yang menguris hati korang aku menyusun sepuluh jari sepenuh hati aku memohon ampun dan maaf.. kosong kosong ok.. 

Raya tahun ini aku diberi dugaan yang sangat besar. Sangat besar hingga tak terlintas langsung di akal fikiran aku akan terjadi perkara sedemikian di pagi raya... Sedih tak terkata. Tapi Alhamdulillah.. semuanya selamat. Terima dugaan Allah dengan hati yang terbuka dan redhakanlah apa yang terjadi.. In Sya Allah.. Allah sedang merancang sesuatu yang lebih baik buat kami. 



cerita di sebalik gambar next entry okay... tata titi tutu... 

2 comments:

  1. selamat hari raya yana..kenapa tu citer pagi raya..harap sume ok n takde pape k..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah lily... Xde yg serius

      Delete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign