blog kay & yana: WW: amek mood bekerja....

WW: amek mood bekerja....

13 March 2013
Assalamualaikum
Salam Muhibbah

11.03.2013 - merupakan tarikh hari pertama aku akan mula bekerja dimana aku tidak lagi bersama Aryan Muzaffar dalam masa 8 jam.. hua hua hua.. mmg agak MALAS dan MALAS untuk mula bekerja tapi apakan daya.. hidup di bandar metropolitan ini memerlukan kos yang tinggi jadi aku perlu bekerja untuk membantu suamiku mencari nafkah.. cewaahhh.. ayat novel gitu... jgn ada yg muntah sudah.. 

 - muke org kene keje setelah 'honeymoon' 3 bulan ...

aku akan cuba updated satu persatu aktiviti aku sepanjang aku berpantang dan bercuti bersalin ni... hihihi.. banyak btul cerita yang nak aku coretkan.. cuba aku perlukan masa dan masa serta masa.. hahaha.. masa mmg sangat pantas berlalu sekarang ni.. pejam pelik pejam pelik aku da kene keje semula... so jomla kite bekerja dengan minda yang positif serta niat yang baik.. amin...

happy working ya!


15 comments:

  1. oii.. orang kalau WW ni gambar je takde celoteh banyak2 camni.. muahahah

    nyway, slmt kembali bertugas :b

    ReplyDelete
  2. menten comel & kurus..jeles kiteww..hehe
    selamat bekerja semula!..hehe

    ReplyDelete
  3. have fun working yana.. memang betul2 lama cuti tu. ;)

    ReplyDelete
  4. selmt kembali bertugas... amboii smpt posing yer...hihi

    ReplyDelete
  5. lawa je posing..kejap je dah kena naik keje kan...

    ReplyDelete
  6. setiap hari menunggu hari jumaat :)
    sbb esoknya sabtu ahad adalah cuti

    ReplyDelete
  7. haishh..tahu sgt perasaan malas tu..
    hihihi...

    apapun selamat bkerja ya.. :)

    ReplyDelete
  8. ewahhh..
    sempat posing nmpk..cahiyok2 :)

    ReplyDelete
  9. aku yang dah lama masuk pantang dah 2 tahun abis pantang niepun malas.camno???hahahahaha

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign