blog kay & yana: bloglist untuk GSF

bloglist untuk GSF

31 July 2012
Salam Muhibbah,

Sedikit demi sedikit aku cuba untuk edit apa yang patut di blog aku nih... kesian.. berhabuk bagai dah... hehehe... so hari ni aku dah updated bloglist untuk GSF... GSF tu adalah singkatan untuk Group Segar Follower... Geng geng kt group tu mmg rajin singgah ke blog aku nih.. aku join GSF sebelum aku mengalami morning sickness yang teruk...hahaha.. alhamdulillah... sekarang dah ok... terima kasih kepada GSF yang sudi singgah di blog ~mai lurve~.. blog yang tak seberapa nih.. blog yang ntah pape nih.. hehehe... diharapkan ikatan ukhwah di kalangan GSF akan dapat kite kekalkan ye.. InsyaAllah... owh ye.. aku dah updated bloglist untuk GSF seperti gambar rajah di bawah nih.. hehehe.. kalau ada yang aku tak masukkan list harap bleh tinggalkan komen dalam entry ni. nanti aku masukkan dalam list GSF tuh... cuma blog nurul hezrina, blog lya ( H.A.T.I ) dan blog Bunga Hati Mama aku masukkan dalam bloglist kawan kawan ~mai lurve~ sbb aku kenal dieorg sebelum aku join GSF nih... 



-sekian- 



11 comments:

  1. ok.. blog deqla ada dlm bloglist kayyana.. hihi...

    ReplyDelete
  2. hai,,..
    sekarang dh makin ok ker alahan?..
    salam ramadhan,..selamat berpuasa yer..

    ReplyDelete
  3. welcome home dear...dah tak sabar ahli2 gsf nak tahu entri2 ko ni yunk..akunie mengantok yang amatnie mcm kena pukau plak nie..huhu

    ReplyDelete
  4. Rindunyaaaaaaaaa...
    Lama akak x sggh sini..
    Sihat2 semuanya?? ;)

    ReplyDelete
  5. eB dlm BLOG KAWAN-KAWAN MAI LURVE kan?
    ^________^

    ReplyDelete
  6. hoh..baru muncul cik kak yea..harap2 semua dah ok la yea..sweety dah masukkan dlm list gsf..nnti tgk yea..(^_^)

    ReplyDelete
  7. blog dya ada dalam bloglist..hihih

    ReplyDelete
  8. mcm takde kot link blog kita. huhu.

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign