blog kay & yana: New Watermark by eB

New Watermark by eB

15 September 2011


ape yang korang nampak gambar kat atas tu? beg ke watermark? huhuhu.. cube tgk tajuk.. aku dah ade watermark yg lawa... hehehe.. sambilmukeagakberlagakygrasamcmnakkenelempang.. hehehe... watermark gambar tu design by eB ezrin... mesti korang kenal kan blogger yg famous dan kreatif tuh.. murah je.. tak mahal mana pun.. dan sgt pantas okeh eB ni wat keje.. aku request arini esok luse dah design... mmg puas hati.. die pun sgt kreatif... so, after ting tong ting tong, aku decide amek watermark seperti di atas.. so lepas ni aku leh watermark semua gambar2 aku dengan watermark nih... korang kalau nak minta eB designkan ape2pun untuk korang, g lah try roger die.. mmg korang akan puas hati... trust me... thanks so much eB.. and so sorry tak dapat join potluck... ruginyerrr tp ape boleh buat.. jemputan kawin berderet deret pulak... sape2 yang nak join potluck blogger bleh roger eB... confirm korang akan rasa seronok.. sebab mereka easy going punye orang.. hehehe.. till then.. 

note : beg tu aku hadiahkan untuk kay.. die dah lama nak beli beg mcmtuh.. senang nak bwk barang2 die..mcmlah byk sgt barang2 die kan.. 

1 comment:

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign