blog kay & yana: King Drama

King Drama

25 August 2011
Owh... sekarang ni ada pelakon hebat dalam rumah aku.. sape lagi kalau bukan Muhammad Rayyan Danish... hehehehe... so aku gelarkan anak kesayangan aku ni sebagai 'king drama'. hehehe... comel tau klu tgk die berlakon... bukan main lg kan die sekarang... bak kata kay... dah beso.. dah pandai macam-macam dah.. kadang-kadang kite pun tak sangka yg die boleh buat mcm tuh... 

cthnye.. bile kite buat-buat panggil die baby... die akan merangkak sambil ckp 'ava ava'.. merangkak la die sampai ke aku ataupun kay... sgt  comel ok.. aku suke gile die mcmtuh.. mcm baby baby dulu... hehehehe.. lg satu cth bile kite main tembak2 then kite tembak die, die akan terus baringkan diri (sebelum nak baring tu die sempat amek bantal okeh) sambil pejam mata... bile kite dtg kejut die ckp 'danish danish danish' tak gerak pun... tetibe je gelak sebab kene geletek.. hehehe... lg satu lakonan die bile aku atau kay suruh die tido... klu time tu die mmg taknak tdo, die akan pura-pura tdo sambil senyum senyum ... alahai.. so cute... diam tak diam hampir 2 tahun anak kami.. semoga die membesar dengan sihat dan sempurna.. amin...

- ni salah satu lakonan rayyan danish... pura-pura tdo... klu aku sempat snap gambar lakonan yg lain aku akan upload kemudian eyh...

1 comment:

  1. xper. berlakon pon menten comei ;p


    SeLaMaT HaRi RaYa
    MaaF ZaHiR BaTiN

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign