blog kay & yana: happy besday yana.... =)

happy besday yana.... =)

17 March 2010
hi frens....
aku ni nk story tntg besday aku.... like last year my hubby will buy secret recipe's cake for celebrate my besday... but this year i have my lovely son with us to celebrate together gether.. how sweet... hehehehe... so, this is some pic to enjoy ya...




wish for me :

semoga aku sentiasa bahagia di samping org-org yg aku syg.. dipanjangkan umur.. dan sentiasa dimurahkan rezeki.. kuatkanlah iman aku teguhkanlah taqwa ku... kekalkan kasih syg antara ku dan suamiku serta anak ku.. berikanla aku kesihatan untuk menjaga mereka setiap masa.. berikanla aku cahaya yang sentiasa membawa aku kejalan yang Allah redhai... jauhkanla segala dugaan untuk ku... amin...

wish for hubby :

thanks for everything.. thanks for sacrifice everything just to celebrate my besday.. i'm happy with u and hopefully u happy with me.. thanks sebab sentiasa ade ketika ayg menangis dan ketawa.. u know what happen to me every second di saat-saat my besday.. memory in my life yg ke 25... hrp takkan terjadi lg on my becoming2 besday... hehehe.. apepun, i'm so happy n happy... and the most important thing i love u so much.. ok????

wish for my son :

be a good boy ok sayang... mama akan sentiasa jg rayyan smpai bile2... coz u are my son.. ummmaahhh!!

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign