blog kay & yana: kisah cukur rambut danish

kisah cukur rambut danish

21 December 2009
so, my first entry setelah lme bercuti dr mengupdate blog.. erm... ayat tunggang telanggang... hehehe..

cukur rambut danish wat kat rumah MIL aku... mak aih.. mcm wat kenduri kawin.. ade khemah da karoke lg...erm.. padahal cukur rambut je.. takpe la aku pun memang suke karok2 ni.. MIL aku ckp sje je nk lepaskan hajat my FIL nak karok... hehehe... ok la tuh.. my family dtg gak tp lmbt skit la... majlis bru stat dalam 10 minit bru my family smpai.. hehehe.. takpela janji dieorang sampai lagipun aritu ujan lebat.. ade gak kawan2 savoc yg datang.. papepon time kasih pada sesape yang menjayakan majlis cukur rambut danish..

tp dlm pada tu aku ada gak terkilan skit,... nk tau ape die..? ms cukur rambut die tu... makcik yg cukur tu agak kasar gak la.. die pegang kepala anak aku mcm pegang ape je... budak tu da nangis meraung2 pun that makcik still wat dono je... my hubby da lme kuar sebab tak tahan tgk danish nangis.. aku tgh nyusukan die pun die sibuk dok nk cukur pale anak aku,.. eh makcik ni tak reti sabo ke? dlm at aku berkata2 la... erm.. sengal... merah2 gak kepala danish lepas kene cukur tu.. erm.. takpelah janji selamat.. nasib baik tak darah pale anak aku.. klu luke aku saman makcik tu sampai die bankrup.. dulik la.. hehehe..

papepun kisahnyer... aku sgtle happy bile tgk pale die da takde rambut.. hehehe.. sian anak aku... danish si botak... hehehe..enjoy the pic ya...






No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign