blog kay & yana: danish ku....

danish ku....

28 December 2009
arini first day danish nk kene antar g umah pengasuh... aku n hubby amek keputusan msuk keje lmbat... nsib baik la bos aku paham... tima ksih bos... arini danish bgun lmbat.. yelah semalam pun die tdo lmbat kan... biasanye bile aku bgun susukan die kul 7 die da bgun da time tu senyum2... tp arini aku susukan die, die tdo je... hubby angkat die pun still tdo lg... smpaila kat umah pengasuh die still tdo lg... tuhan je yg tau betape beratnye hati kami nk antar danish... bukan sebab pengasuh tp... ntahlah... pengasuh tu baik n aku percaye die bleh jg danish dgn baik.. tp still tak sme ngn family sendiri yg jg... tetibe aku teringatkan opah... die da byk tolong kami... jg anak kami dgn baik sekali... susah nye bile opah da blek jb.. yelah.. opah pun ade keje perlu buat... takpelah.. aku ngn hubby kene hadapi jugak...

danish, danish jgn ragam2 ye sayang.... mama papa syg danish sgt2 tau... danish be a good boy ok...

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign