blog kay & yana: Rindu Menulis

Rindu Menulis

24 June 2016
Rindu sangat nak menulis kat sini. Rindu sangat nak membebel kat sini. Rindu sangat nak tengok blog ni dapat banyak komen macam dulu.

Sejak aku aktif bebenar business ni memang susah nak fokus pada blog. Masa pun sekarang ni sangat sangatlah limited. Nak bahagikan dengan business since aku memang takde assistant nak tolong aku packing barang , tulis consigment note, pergi poslaju, layan whatsapp, layan PM, semua aku buat sendiri,.. Sampai satu masa tu aku upah adik ipar aku untuk tolong aku packing dan tulis consigment note. 

Setiap pagi sampai office aku akan bukak blog aku. Tengok je blog aku ni. Cantik dah.. Tapi sayang berhabuk. Orang pun taknak datang rumah yang banyak sawang sawang ni kan? Tapi ada juga yang setiap hari singgah ke teratak "Blog Kay & Yana" ni. 

Oh ye.. Aku nak tukar nama blog aku. Dulu aku guna nama "MAI LURVE" sekarang aku tukar ke "BLOG KAY & YANA". Kenapa tukar? Sebab aku rasa orang susah nak ingat nama blog aku yang lama.. Ejaan pun macam budak tak pergi sekolah kan. kan kan..hehehe.. So aku tukar la nama aku dan Kay.. Mana tahu blog aku jadi famous macam blog redmummy.. ok perasan.. hahaha.. 
 
By the way, thank you korang sebab selalu singgah sini walaupun berkurun tajuk tu juga kan.. maafkanlah Yana mu ini yang pemalas lagi pemalas. Hah nampak kan pemalas nya tu. Hari ni rajin sikit sebab esok cuti... joget sikit...

Oklah.. nanti sambung bebel lagi.. Jom tengok gambar budak mata bulat sorang ni.. 
-
-
-
-


2 comments:

  1. Sama la kita asyik buat sawang je kat blog.. huhu.. Takpela yana update sesekali pun jangan tinggal terus blog ni sudah la.. sayang kan..

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign