blog kay & yana: Testimoni Bidara Shower Gel

Testimoni Bidara Shower Gel

28 January 2016

Ok petang petang gini kita layan testimoni Bidara Shower Gel. Ada sorang akak ni dia dah 3 kali beli Bidara Shower Gel dengan aku. Katanya anak dia serasi dengan Bidara Shower Gel ni. Tidur pun dah tak meracau lagi. erk? aku sajalah tanya kenapa dengan anak dia. Dah 3kali baru berani nak tanya tu pun bila dia dah start cerita dulu pasal anak dia ni. Apa punya seller lah.. haha.. Aku ni jenis tak suka tanya benda benda yang tak best yang buatkan seseorang tu down akibat masalah masalah tertentu. Gitttuuu...

Akak ni bagitahu anak dia macam lemah semangat sebab dieorang satu family pernah diganggu jin/syaitan. Dah pernah berubat dan Alhamdullillah lama lama 'benda' yang mengganggu mereka satu keluarga pergi. Yang ni kena berubat dengan ustaz atau pun perawat yang betul lah. Kalau salah takut makin menjadi jadi pulak gangguan tu. Kakak ni cerita dia ada dua anak. Anak pertama dia lelaki. Anak dia yang lelaki ni macam lemah semangat. Mungkin dia pernah diganggu atau dia pernah nampak Wallahualam. Kadang kadang nak ke dapur pun takut. Nak kesana sini semua kena mak dia teman. Mak dia pun dah pernah bawak dia berubat.  Jadi mak dia cuba beli sebotol dulu Bidara Shower Gel untuk anak dia. Katanya ustaz yang merawat mereka kata bidara bagus untuk elakkan gangguan jin/syaitan ni. Bila anak dia cuba sebotol nampak anak dia serasi dan kurang demam. 










Alhamdulillah. Aku sebagai seller cuma mengharapkan customer customer kesayangan sentiasa serasi dengan produk produk yang aku jual. Bidara Shower Gel ni bukan boleh mengelakkan gangguan tapi boleh juga digunakan untuk kesihatan kulit. 

Kalau korang nak cuba Bidara Shower Gel ni boleh beli dengan aku ye. Wassap je aku dan aku akan terus membalasnya. Cewahh...!!!

Bidara Shower Gel 500 mls 
RM29.90 
Pos + RM7.00 untuk Semenanjung RM10.00 untuk Sabah & Sarawak 

Call / Wassap 
0197191992


Terima kasih sebab sudi membaca... Jemputlah beli ya. 

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign