blog kay & yana: Boy Band Rayyan & Aryan

Boy Band Rayyan & Aryan

26 May 2014
Dalam rumah tu ada 4 buah gitar kiteorang belikan untuk Rayyan. Tapi bukanlah gitar yang mahal mahal. Yang murah murah aje buat main adik beradik kan. Ada jugak gitar yang dah arwah.. pecah patah putus semua P ada .. hahaha.. Rayyan ni suka menyanyi... Suka sangat menyanyi. Kadang-kadang tu aku dengar dia nyanyi lagu ciptaan dia sendiri. Tau tau jelah lagu ciptaan budak 5 tahun bertemakan apa kan.. Seronok jugak dengar dia menyanyi sambil main gitar tu. Mungkin tu bakat terpendam dia kot. 

tu dia tu dia adik semangat betul jadi backup artis.. nyanyian khas oleh Rayyan Danish buat mama, papa dan adik Aryan.. 

Adik pun nak join jugak tapi tak tau nak nyanyi lagu apa.. jerit aje tau. hehehe


agak agak adik abang ni boleh tubuhkan group macam KRU tak.. tapi... KRU ada 3 orang ni baru ada 2 orang je.. Tak cukup korum pulak... hehehe.. Aku tak kisah bidang apa pun Rayyan minat.. Apa yang penting bidang yang dia suka tak salah disisi undang-undang dan agama. Kalau dia suka aku sebagai ibu hanya menyokong dan mendoakan apa sahaja yang terbaik buat anak anak aku. Semua ibu bapa dalam dunia ni nak anak mereka berjaya di dunia dan di akhirat kan... 


8 comments:

  1. wah, jadi penghibur mama papa n adik ye rayyan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. lagu rosak dah kak nad... layan kan aje..

      Delete
  2. zareef pon suke menyanyi jugak..lagu ntah hapa2 tp mostly lagu otomen..kadang leh cam, kadang mmg tak cam langsung melodinye..kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagu otomen? bahasa jepun pun budak budak bleh hafal liriknye kan.. hebat btul.. hahaha

      Delete
  3. wah retis tau... nak sign :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh sini meh.. tp kalau aerish aed ngn aerica ade da bleh tubuh band pop yg bru di malaysia.. kan?

      Delete
  4. Wahh nampak macam ada stail betul la Rayyan main gitar..mesti minat dia ke arah situ kan..Adik dia pon semangat jadi peneman..comel je..hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg semangat terlebih tu aida... dia main gitar tu ala ala je.. padahal da rosak da gitar tu

      Delete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign