blog kay & yana: herm....9 ari berrpantang....

herm....9 ari berrpantang....

10 September 2009
sekarang ni aku masih dalam sesi pantang lagi... aku rasa pantang memang menyeksakan... lagi seksa dari bersalin kot.. ntahlah.. memang btulla org ckp masa pantang ni memang kite kene byk bersabar.. herm.. nasib baik en suami ade membantu... klu tak aku tak taula cmner.. tiap-tiap malam nangis kot.. hehehe... sabtu ni en suami da nak blek kl da..sebab isnin da stat keje,,, jwb tinggal aku ngn danish je lah... ermm.. mudah-mudahan perjalanan suamiku selamat pergi dan balik.. mudah-mudahan suamiku dilindungi dari segala perkara yang tak diingini berlaku,,, amin..

aku da mengurut da... lega la skit badan nih.. tp still tak leh makan jamu-jamu yang aku beli... masa pantang ni kene jg btul.. itu tak leh ini takleh... erm... memangla aku tak leh pose... tp ms berbuke geram je tgk makanan berlambak atas meja tp satu haram pun aku tak leh nak makan... tgk jela jawabnyer..huhuhu.. dlm ati ckp... takpe... 44 ari je.. sabo yana sabo... herm...

tu jelah yg bleh diceritakan.. sekarang ni struggle utk menguruskan berat badan sehingga cincin tunang n merisik ku bleh dipakai smula,,.. hahaha..

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign