blog kay & yana: sakit hati

sakit hati

24 June 2009
arini pagi2 da sakit ati.... dahlah kne park kete jauh... sebab ader artis bongoksssssssss wat shooting pg2 kat tmpt aku biasa park.. dah kene jalan jauh.. tp takpe.. dlm ati aku ckp... exercise.. bagus utk baby nk kuar nnti senang... eheehheh.. aku senyum blek... tp part yg ni memang tak leh handle punye sakit ati... die ingat die berkuasa sangat la tuh kat sni... org bleh buang org yang lebih berkuasa dr die dengan petik jari je ini kan pulak die yang hanya sekadar +*&^%$#@... blek2 dr jalan2 nk mrh2 pulak... tau nk mrh n sound org... yg bertungkus lumus nyer org lain... menyampah siot... rasa mcm nak ?*!% je.... die ingat die sape....? seumur idup aku, ni first time aku jumpe org mcm die.. org yang tak pandai nk appreciate org.. bengong pnye org... mintak2 la die cpat blah dr pandangan mataku.... AMIN....

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign