blog kay & yana

09 January 2009
09/01/2009 (jumaat)

arini macam ari bekerja yg lain... very boring... cume arini rehat panjangla sikit so boleh rest lama sikit.. so aku invite kak wan lepak umah aku tengah hari coz tinggal aku ngn kak wan je yg ada kat opis... tna kuar ngn somebody g lunch, pn as g tawau ada nc3, so kebetulan my husband call inform staff astro akan dtg umah n pasang astro this lunch... so, i pun cakap oklah.. b4 blek we all singah ke pasar tani utk beli makan.. tapau je makan kat umah.. sampai2 umah da terpacak dua orang staff astro tunggu depan pintu.. ops sorry terlambat.... heheheh.. tp wat dono je lah... sebab da mmg keje dieorang pun kan kan kan.. hehehe...

tup tap tup tap, dieorang da settle pun pasang... n dieorang pesan.. dont off decoder.. after 1 hours br we all dapat tgk tv.. huhuhu.. tp mangkuk astro tu dieorang swuh simpan je... sebab kat blok aku tu memang ada satu mangkuk astro utk smua org yg dok ngn blok tuh.. huhuhu....

lepas makan kiteorang borak punye borak sampai la ngntuk n tertdo... sedar2 je jam da pkul 2.45pm.. kelam kabut gak nk kjut kak wan bangun.. hahaha.. lastly, sampai ofis, bos da ada.. ape lg,, wat dono je lah... hehehe.. nasib baik bos aku tuh ok.. ahaks..

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign