blog kay & yana: HappY NeW YeaR....

HappY NeW YeaR....

04 January 2011
 


 .... Assalamualaikum...

 aku harap masih belum terlambat untuk aku wish happy new year pada semua rakyat Malaysia,,, inilah entry pertama aku dalam 2011 nih... 4 hari aku bercuti update blog.. my FIL datang umah so aku agak bz melayan FIL aku.. berjalan sana sini... so mne dtg sempatnye aku nk update blog bagai.. malam ni pun aku update jugak sebab aku nk wish happy new year pd korang.. harap korang terimalah yer... 

aku harap tahun ni lebih byk kebahagiaan dan kegembiraan dalam hidup aku.. mudah2an rezeki akan melimpah ruah buat family aku... mudah-mudahan tahun ni hidup aku dan keluarga akan mendapat keberkatan dr Yang Maha Esa,,..

aku tidak punye impian seperti org2 lain.. siap buat wishlist kot... ape yg dtg itu aku terima.. karang klu wat list kang tak tercapai frust menonggeng lak... tahun kami tak merancang punye anak tp....klu dah rezeki aku terima dengan gumbiranyer... 

aku harap tahun 2011 ni akan byk ilmu pengetahuan yg aku timba... akan byk lg kegembiraan yg aku terima dr suami dan anak aku.... tahun 2010 sudah bahagia dan aku sgt bersyukur kerana mereka berdua masih bersama ku... Syukur Alhamdulillah... welcome 2011.... 

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign