blog kay & yana: enJoY baCe BLoG HuSbaNd

enJoY baCe BLoG HuSbaNd

19 October 2010
Memandangkan aku dah susah payah (takdelah susah sgt pon).... so aku jugak agak excited utk membaca blognyer hari-hari... ada gak org tnye aku "nape laki ko nk wat blog".. so kt sini aku nk citer la skit.. aku yg bg suggest wat blog ni kt die.. sebab die terlalu byk sgt citer di zaman-zaman kenakalan die dulu... mcm2 la die wat.. mcm2 jugak lah perangai die ms kecik2 dulu.. so aku rasa amat bagus klu die share citer2 die tuh utk tatapan anak-anak kami di masa akan datang... bile die dok citer zaman kanak-kanak die dulu aku sorang je yg gelak2... si rayyan danish ni kdg2 tercenggang je tgk mama die gelak bkan main sakan lg bile papa die dok citer itu ini.. so utk kenangan ape salahnye kan klu laki aku mencoret di blog nye sendiri..? itu sjelah... adios..

utk en suami, teruskan memblog yer.... jangan sia-siakan usaha ayg yg telah membina blog abg itu..muahhh!!

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign