blog kay & yana: CEriTeR pAm kEsaYanGanKu...

CEriTeR pAm kEsaYanGanKu...

18 May 2010
dah hampir seminggu pam spectra ku dihantar utk diperbaiki... ntah ape yg rosak pun aku tak tau..cume yg aku tau suction die da tak macam dulu.. aku rso gak klu susu aku msuk mesin.. erm,... duit gak tu.. heheheh.. so sepanjang ketiadaan pump ku itu, aku telah meminjam pump kak fiza yg sgt sgt sgt baik ati... memandangkan die pun tak nk mengepam lg so aku buat pump die mcm pump aku.. terima kasih byk2 kak fiza.. nk pump pakai tangan memangla tak pandai... nsib baik ade pump kak fiza nih.. papepun thanks to kak fiza.. thousands thanks... =)

nilah rupe pumpnyer.. sgt best.. tak payah pakai plug pun.. pakai bateri 3A je...tp suction die mcm suction S3 gak.. best2...

nilah rupenye ketika sesi mengepam di pejabat...

nilah hasilnye.. tadaaa.... alhamdulillah.. masih bleh dapat amaun yg sama wlupun gune pump lain... hehehhe

itu sje setakat ini.. masih berterima kasih pada kak fiza.. i have to follow up status my pump.. =)

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign