blog kay & yana: again...=(

again...=(

25 September 2009
tonite... i'm crying again.. just bcoz tomorrow my hubby will leave us for one week.. herm... again i will sleep with my danish only... so sad but it's okay... my family is here to support me as a mother... herm... time nk kemas bju die pun sye da rasa hiba but i have control myself... my hubby tak suke tgk sye nangis.. he say he marry me to make me happy not to make me sad.. tp, klu gado pon aku nangis gak.. dulik la... klu at da sakit.. mulela nk nangis.. hahaha.. i'm happy ape,.. i have a lovely husband and a chomel baby... takpela.. ms berchenta pun berjauhan gak... tp.. alahai ms berchenta tak sme ngn kawin.. da kawin lain.. herm... takpe.. skejap je.. so i hope my hubby akan setia menunggu sye... tak lme... 2 bulan je... after that i will back to be your wife syg... erm.. wat masa ni abg kene la jg makan minum pakai abg sendiri.. hehehe.. ape yg syg harap abg akan stia tunggu syg k... dont forget that i love u sooooo much... and i love our son too... very3 much... my lovely mama, baba and opah will take care of me and danish carefully... trust me...

msg for my hubby : esok... plsssss drive carefully syg.. and take care ok... jgn lpe bc doa and i always pray for u syg... =)

No comments:

Post a Comment

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign