blog kay & yana: Salam Isnin..

Salam Isnin..

28 March 2016

Salam Isnin... Monday blues ke uolls..?? samalah kita... hahahaha.. selagi belum tutup mata kerja, kerja, kerja.. hihihi...

Terlebih dahulu aku menyusun sepuluh jari cantik ku mohon maaf sebab hampir sebulan juga meninggalkan blog tanpa tulisan.. sebab jari jemari ni terlalu longlai untuk menekan keyboard... cia cia cia.. hahahaha... kita batuk dulu ..uhuk uhuk uhuk sebab banyak sangat habuk...

Banyak nak cerita,, cerita yang dari tahun lepas pun belum sempat di abadikan di sini... Mood memang kelongkang dan kelaut... Cari cari tak jumpa... Bila blog dah berwajah baru , baru nampak sikit sinar sinar bayangan mood tu nak tekan keyboard.. boleh gitu.. macam nak ketuk je kepala kan kan kan... 

Semoga hari Isnin membawa permulaan semangat yang berkobar kobar buat korang untuk bekerja lebih keras pada minggu ni.. Minggu depan kita tunggu mood Isnin minggu depan.. ooo bagi orang Johor yang mula kerja hari Ahad, korang punye blues monday tukarlah pada hari Ahad... hehehe..

Sekian

Salam sayang,
Yana


1 comment:

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign